Weekly Photo Challenge : Sky

I was one who loved the sky. Always amazed when I saw the sky, reminds me of His Greatness. Don’t know, since when I love the sky .

my favorite is the evening sky .. when orange, yellow, blue blend together .. always make me stunned to see .. well, I love the blue sky too..

25 thoughts on “Weekly Photo Challenge : Sky

  1. Masbro says:

    Suka sama yang terakhir sekali, meskipun buah kelapanya nggak keliatan hehehe…

    heheheh..khan yg difoto langitnya mas..bukan buah kelapanya..πŸ˜€

  2. ceritabudi says:

    Keindahan yang ada akan mampu terlihat oleh mereka yang mempunyai keindahan jiwa, fotonya mantap semua nich…bisa dikumpulin untuk membeli lipie baru heeee

    hueheheh..gimana cara ngumpulinnya bli??πŸ˜›

  3. Erfano Nalakiano says:

    wah keren2 fotonya…… apalagi yg ada 2 ceweknya langitnya biru banget hihihihi

    hihihih..aku juga suka..#bukan karena ada akunya..tapi langitnya bener2 beiru gitu..πŸ˜›

  4. Zippy says:

    Tetep aja ya ada ajang narsisnya, wkwkwkwk…πŸ˜†
    Keren lho foto-fotonya.
    Apalagi foto yang kelima, yang ke arah gunung itu.
    Keren…πŸ˜€
    Tapi sayang sih, kaca spionnya ikut kejepretπŸ˜€

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s